loading...
سایت تفریحی e-y
عماد و یوسف بازدید : 20 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
کیانو ریوز در فیلم «دختر خدا» (Daughter of God) با بازیگر کوبایی همبازی می شود.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از مهر، کیانو ریوز که در جشنواره فیلم تورنتو حضور دارد، در این جشنواره اعلام کرد با آنا دی آرماس بازیگر کوبایی در فیلمی به کارگردانی گی ملیک لینتون بازی خواهد کرد.

لینتون خودش فیلمنامه را نوشته است و موضوع آن درباره یک زن جوان لاتین است که تجربیات سختی را از سر گذرانده و در تلاش است از حقیقت ماجرای مرگ پدر و مادرش مطلع شود. در این میان کیانو ریوز هم در نقش بازپرس پلیسی بازی می کند که سعی دارد از این حقیقت سر دربیاورد.

ریوز که به تازگی ۵۰ سالگی اش را جشن گرفت، همراه با لینتون و رابین گورلند کار تهیه این فیلم را نیز انجام داده اند.

کار فیلمبرداری این پروژه در ماه نوامبر انجام می شود.

این پروژه برای فروش امتیاز پخش آن در جشنواره فیلم تورنتو ارایه شده و  کار ساخت آن توسط کمپانی فورچون اینترنشنال انجام می‌شود. این کمپانی امتیاز فیلم «پایان سفر» را هم با بازی جسی آیزنبرگ و جیسون سیگال به کارگردانی جیمز پونسولت برای فروش عرضه کرده است.

کیانو ریوز در سال ۲۰۱۳ با فیلم «مردی از تای چی» و «۴۷ رونین» سالی موفق را پشت سر گذاشت. او برای امسال فیلم «جان ویک» را در مرحله پس از تولید دارد و «تق تق» را نیز سال آینده روانه سینماها می کند. او اکنون در حال بازی در فیلمی با عنوان «همه حقیقت» است.

عماد و یوسف بازدید : 7 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

سونی امروز در نمایشگاه بازی های توکیو خبر های خوبی را منتشر کرد.

سونی قرار است در آپدیت  2.0  پلی استیشن ۴ و آپدیت ۳.۳ پلی استیشن ویتا امکان استفاده از تم را فراهم  خواهد کرد.

در ادامه مطلب می توانید ویدیو مربوط به اینترفیس جدید پلی استیشن رو مشاهده فرمایید

ا

 

تم برای پلی استیشن ویتا

 

عماد و یوسف بازدید : 5 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

نشست هم اندیشی فعالان نظام نوآوری صنعت رایانه‌ای کشور روز چهارشنبه به دعوت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور فعالان و کنش گران این صنعت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این نشست که با هدف طراحی مدل نظام ملی و فرهنگی صنعت بازی‌های رایانه‌ای بر گزار شد، بر کمک گرفتن از مطالعات سایر کشورها  در این حوزه و  آسیب‌شناسی این صنعت تأکید شد.

عدم وجود نگاه درست

دکتر مینایی رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، از این صنعت به عنوان صنعتی نوپا، پویا، خلاق و نوآورانه یاد کرد که با وجود عمر کوتاه فعالیت بنیاد؛ رونق خوبی از نظر کمی و کیفی در کشور پیدا کرده است.

وی از وظایف مهم بنیاد در بدو تأسیس را نظارت و کنترل و پایش بازی‌های مورد مصرف در ایران و حمایت از بازی‌های تولیدی عنوان کرد.

دکتر مینایی در ادامه اضافه کرد: در جهت تحقق اهداف سازمان، فعالیت‌های نظارت، کنترل و پایش بازی‌های مورد مصرف کاربران ایرانی با تکیه بر مطالعات عمیق دانشگاهی و حوزوی انجام و در این راستا بیش از 3 هزار بازی از طریق نظام رده‌بندی ساماندهی شده است.

وی از دیگر فعالیت‌های سازمان در تحقق اهداف را حمایت از بازی‌های تولیدی عنوان کرد.

چالش های صنعت بازی های رایانه ای

رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، در ادامه چالش‌های موجود در این صنعت را مسئله‌ فقدان حقوق مؤلف ( کپی رایت) بازی‌های خارجی، وجود بازار زیرزمینی و عدم وجود بازار منسجم در ارائه، توزیع تولیدات به مصرف کننده دانست.

وی در تشریح این چالش‌ها تأکید کرد که با وجود تعامل بسیار بامجلس و دولت محصولات خارجی با قیمت نازل و به وفور در بازار وجود دارد و تولید کننده داخلی توانی برای رقابت با این محصولات را ندارد و از سویی دیگر ناشر قوی برای تولید محصولات داخلی نداریم و آنچه در بازار تولید می‌شود نیز فاقد تبلیغات و همکاری رسانه‌های مختلف از جمله رسانه ملی در این راستاست.

دکتر مینایی تصریح کرد: ما در ایران دارای 18 تا 20 میلیون کاربر بازی رایانه‌ای هستیم که هر کدام بیش از یک و نیم ساعت از وقت روزانه خود را به بازی کردن اختصاص می‌دهند اما با  این ظرفیت و پتانسیل این بازی‌های خارجی هستند که بازار مصرف ایران را در اختیار دارند .

وی مغفول و مهجور ماندن بازی‌های رایانه‌ای داخلی را ناشی از عدم وجود دید درست در نگاه مسئولان و نبود جدیت آنها و عدم اقبال هنرمندان به ورود به این حوزه دانست.

بهره بردن از ظرفیت های پارک های فناوری

در  ادامه این جلسه یکی از فعالان این صنعت نیز به ذکر دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره بازی‌های رایانه‌ای پرداخت و تأکید کرد: مدل مشارکتی تولید در این صنعت مشکلات زیادی را برای تولید کننده فراهم می‌آورد و بروکراسی‌های ناشی از آن باعث تأخیر و ایجاد مشکل در پروسه تولید خواهد شد.

وی در ادامه بحث خود از دیگر مشکلات این حوزه در فاصله بین تولید تا عرضه و فروش محصول و بازگشت سرمایه تولید کننده و زیان مالی ناشی از آن سخن گفت و منابع انسانی را از سرمایه‌های ارزشمند این صنعت دانست که به علت دلایل بیان شده از فعالیت بازمانده و یا  از آن دست خواهند کشید.

مهندس صابری معاونت توسعه پارک فناوری پردیس هم در ادامه گفت: بنیاد باید از ظرفیت‌های پارک‌های فناوری در این زمینه استفاده کند و زیر ساخت‌های بسیاری از حوزه‌های این صنعت را مشترک دانست.

وی هم‌چنین افزود که تعامل بخش خصوصی و دولتی در این صنعت هنوز اتفاق نیافتاده است و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جهت حمایت مالی از تولید کنندگان به جای کمک‌های مالی و وام‌هایی که به این امر اختصاص می‌دهد می‌بایست این محصولات را به صورت تضمینی خریداری کند.

در پایان این نشست  بر اسلامی ایرانی، انقلابی، تعالی بخشی، کمال آفرینی، پاک و اخلاقی، حافظ نهاد خانواده، هویت ساز و مصونیت بخش و گفتمان ساز بودن بازی های یارانه ای در دست تولدی تأکید و عنوان شد که با همکاری‌های نهادها و سازمان‌های مختلف ذی‌ربط، تولید بازی‌های رایانه‌ای امکان پذیر خواهد بود.

عماد و یوسف بازدید : 8 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

سلام. امروز EA اسامی ۲۰ سنگربان برتر فیفا ۱۵ رو منشتر کرد. لیست از اخر به اول هست. لازم به ذکر است تمامی دروازبان ها در نسخه جدید فیفا ۱۵ کاملا از نو طراحی شده اند و هوش مصنوعی آنها کاملا بازنویسی شده است.

جهت پیش سفارش این شاهکار EA میتوانید از این لینک اقدام به پیش خرید محصول کنید.

20. Bernd Leno – Bayer 04 Leverkusen (Germany)

19. Marc-André ter Stegen – FC Barcelona (Spain)

18. Steve Mandanda – Marseille (France)

17. Tim Howard – Everton (England)

16. Simon Mignolet – Liverpool FC (England)

15. Joe Hart – Manchester City (England)

14. Gianluigi Buffon – Juventus (Italy)

13. Stéphane Ruffier – Saint-Étienne (France)

12. Claudio Bravo – FC Barcelona (Spain)

11. Samir Handanović – Inter (Italy)

10. Roman Weidenfeller – Borussia Dortmund (Germany)

9. Igor Akinfeev – CSKA Moscow (Russia)

8. Diego López – AC Milan (Italy)

7. David De Gea – Manchester United (England)

6. Salvatore Sirigu – Paris Saint-Germain (France)

5. Iker Casillas – Real Madrid (Spain)

4. Hugo Lloris – Tottenham Hotspur (England)

3. Petr Čech – Chelsea FC (England)

2. Thibaut Courtois – Chelsea FC (England)

1. Manuel Neuer – Bayern Munich (Germany)

عماد و یوسف بازدید : 8 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

معلمی که یک شبه در دنیا مشهور شد

معلمی که یک شبه در دنیا مشهور شد همه چیز از حدود یک*ماه پیش شروع شد؛ زمانی که یک پزشک هراتی در یک میهمانی جوانی را دید که شباهتی باورنکردی با لیونل مسی آرژانتینی، ستاره فوتبال جهان داشت. به گزارش مشرق، در دنیای واقعی به باور بسیاری از دانشمندان علم ژنتیک، شباهت افرادی که هیچ رابطه خونی با هم نداشته باشند بسیار نادر است، .اما یکی از همین موارد بسیار نادر، در هرات در غرب افغانستان، زندگی یک نفر را زیر و رو کرده است. شباهت یک آموزگار ساده به یک ستاره پرآوازه فوتبال جهان به طور معمول شباهت دو انسان در دو جغرافیای متفاوت و دور از هم زودتر خبرساز می*شود اما اگر در یک سوی این ماجرا، ستاره*ای چون لیونل مسی باشد، داستان فقط در حد خبر نمی*ماند. ماجرای کشف معلم افغانی شبیه مسی 'مسی مسلمان شده است' همه چیز از حدود یک*ماه پیش شروع شد؛ زمانی که یک پزشک هراتی در یک میهمانی جوانی را دید که شباهتی باورنکردی با لیونل مسی آرژانتینی، ستاره فوتبال جهان داشت.



او با موبایلش عکسی از این جوان گرفت و در صفحه فیس*بوکش منتشر کرد و دقیقا پس از آن بود که شایعه مسلمان شدن لیونل مسی و دیده شدنش در یک مسجد، به سرعت در شبکه*های اجتماعی پخش شد و از مرزهای افغانستان گذشت. البته این جوان هراتی هم که نامش عبدالکریم است از این شباهت چهره و بعضی ویژگی*های دیگر او با لیونل مسی ستاره فوتبال جهان و آرژانتین بی*نصیب نمانده و سوژه شبکه*های اجتماعی شده است . جوانی که ۲۶ ساله است و در ماه ژوئن سال ۱۹۸۷ در هرات در غرب افغانستان به دنیا آمده؛ دقیقا همان ماه و سالی که مسی متولد شده است اما در آن سر دنیا و در آرژانتین. 'استاد مسی' عبدالکریم در یک مدرسه ابتدایی در شهر هرات جغرافیا درس می*دهد. هیچ کدام از دانش*آموزان این مدرسه نام و یا نام خانوادگی او را نمی*دانند و از همان روزهای اولی که عبدالکریم به این مدرسه آمد، او را 'استاد مسی' صدا کردند. مسئولان اداری و دیگر آموزگاران مدرسه هم به او 'استاد مسی' می*گویند. حتی دانش*آموزان به جای اینکه بگویند ساعت بعد درس جغرافیا داریم، می*گویند "ساعت بعد استاد مسی می*آید." مزیت یا دردسر؟ در ماه*های اخیر شباهت عبدالکریم با مسی، مزیت*ها و دردسرهای فراوانی برای او به دنبال داشته است. وقتی برای خرید به بازار می*رود، فروشندگانی که طرفدار دوآتشه مسی هستند با او ارزان*تر حساب می*کنند. برخورد آنهایی که از بارسلونا و لیونل مسی دل خوشی ندارند هم قابل پیش*بینی است. حالا دیگر هراتی های علاقمند به فوتبال و ستاره آرژانتینی، با عبدالکریم عکس یادگاری می*گیرند. عبدالکریم از اینکه به او مسی می**گویند و با او عکس می*گیرند خوشحال است اما در عوض بسیار پیش می*آید که در محافل عروسی و یا در میان جمع احساس راحتی نمی*کند.از اینکه همه به او خیره می*شوند، ناراحت است. پیش از این عبدالکریم راحت*تر می*توانست در محافل شادی برقصد و یا آواز بخواند. عبدالکریم به فوتبال هم علاقه دارد و عضو یک تیم محلی در هرات است. عبدالکریم مانند مسی متاهل است، مثل او یک فرزند دارد و تنها فرزندش نیز پسر است. از همه مهم*تر اینکه اندام، چهره و رنگ پوستش نیز به صورت خیره کننده*ای به مسی شباهت دارند. تنها عبدالکریم حدود ۳ سانتی متر از لیونل مسی بلندتر است. او مانند مسی در پست مهاجم بازی می*کند و در رد کردن توپ از مدافعان حریف هم مهارت دارد. خودش پیش از آنکه به دلیل شباهت با مسی به شهرت برسد و در کانون توجه دیگران قرار بگیرد، از طرفداران سرسخت تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا و از علاقمندان مسی بود. او حالا تقریبا همه بازی*ها لالیگا را بخاطر مسی و تیمش دنبال می کند. نگاهش به بارسلونا و ستاره مورد علاقه*اش هم کاملا دگرگون شده تا جایی که می*گوید اگر توان مالی* می*داشت، حتما به دیدار مسی می*رفت. زمانی فرانسوا برونیلی عکاس مشهور فرانسوی ۲۰۰ عکس از افرادی تهیه کرده بود که بی هیچ رابطه ژنتیکی، شباهت زیادی با هم داشتند. ولی نیم نگاهی به آن عکس*ها نشان می*دهد که شباهت عبدالکریم هراتی و لیونل مسی آرژانتینی بسیار بیشتر از آن افرادی است که برونیلی از آنها عکس گرفته بود. منبع: کافه سینما به نقل از BBC برچسب ها: مسی ، افغانستان ، فوتبال ، شباهت ، مشرق ، lionel messi ، بی بی سی مشهور شدن یک شبه ی یک معلم معلمی که یک شبه مشهور شد
عماد و یوسف بازدید : 7 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

 

در دنیای امروز کامپیوترهای خانگی بخش مهمی از زندگی روزمره ما محسوب می شوند، کاربرد این دستگاه ها در زندگی روزمره بسیار زیاد است و افراد بسیاری حاضر هستند تا برای زیباترین آن ها مبالغ سنگینی را هزینه کنند.

استفاده های روزمره ما از کامپیوترها بی حد و اندازه است، این وسایل این روزها در همه جهات زندگی ما دخالت دارند.

یکی از مهم ترین قطعات کامپیوتر کیبورد است، بدون این قطعه دسترسی ورودی ما به دستگاه به شدت محدود می شود. کیبورد تا قبل از اختراع و معرفی موس تنها راه کنترل یک دستگاه رایانه بود.

اکثر افراد به کیبوردی که خریداری می کنند و برای استفاده به کامپیوتر خود متصل می کنند توجه خاصی نمی کنند، اما اگر شما علاقه خاصی به دستگاه رایانه خود دارید مطمینا در خرید این قطعه هم به شدت دقت می کنید.

در این گزارش 10 کیبود گران قیمت را به شما معرفی می کنیم که احتمالا کاربران عادی استفاده ای از آن ها ندارد اما مطمئنا از دیدن آن ها پشیمان نخواهند شد.

کیبورد طلای خالص
قیمت: 360 دلار

این کیبورد که توسط شرکت ژاپنی وازکورا تولید شده کاملا شبیه یک کیبورد عادی است با این تفاوت که کل سطح آن با ورق هایی از طلا پوشانده است. ورق های طلای ژاپنی از سال 800 میلادی شهرت فراوانی دارند و در تزیین اجسام مختلف از آن ها استفاده می شود.

کیبورد راحتی
قیمت: 350 دلار

این کیبورد با طراحی خاصی که دارد می تواند به سه قسمت مجزا تقسیم شود و شما می توانید آن را به بهترین شکل کنار یکدیگ قرار دهید، برای مثال اگر چپ دست باشید می توانید دکمه های ماشین حساب را به سمت چپ جا به جا کنید تا استفاده از آن ها برای شما راحت تر شود.

دیتاهند حرفه ای 2
قیمت: 675 دلار

اگر از کیبوردهای که در انواع فیلم های علمی تخیلی استفاده می شود خوشتان می آید مطمینا عاشق این مدل می شوید. کیبورد دیتا هند به شکلی طراحی شده که شما دست خود را به صورت ثابت بر سطح آن قرار می دهید و تنها با جابه جایی جزیی انگشتانتان می توانید به تایپ بپردازید.


کیبورد مدیران، مالترون
قیمت: 920 دلار

شرکت مالترون تولید کننده انواع کیبوردهای راحتی است و بیشتر کیبوردهایشان به شکلی طرای شده تا حداقل خستگی را برای استفاده کنندگان به همراه داشته باشد. این کیبورد یکی از آخرین مدل های این شرکت است که با استفاده از استیل و پلی کربنات ساخته شده است.


کیبورد کاستوم دیتامنسر
قیمت: 1600 دلار

این کیبورد به صورت کامل به شکل شخصی سازی شده طراحی شده و در ساخت آن از چراغ های ال ای دی جواهری، دکمه هایی با برنامه ریزی خاص و بدنه سفارشی استفاده شده است. قیمت این کیبورد بر اساس سفارش و تقاضای شما متغیر است و در میان 1200 تا 1600 دلار قرار دارد اما با این حال شما می توانید با سفارش جواهرات بیشتر در این کیبورد قیمت آن را به شدت بالاتر ببرید.


کیبورد فنگرورک، تاچ استریم
قیمت: 1500 دلار

قیمت اصلی این کیبورد در حدود 340 دلار است اما پس از خریداری شدن شرکت تولید کننده آن و توقف تولید این مدل کیبورد قیمت آن تا 1500 دلار افزایش یافته است، در صورتی که یکی از این کیبوردها را در وضعیت مناسب در اختیار دارید می توانید آن را به قیمت خوبی به فروش برسانید.


2000-IS-DT
قیمت : 2200 دلار

آیا در حال سفر به میدان نبرد هستید ؟ پس بهتر است به فکر خرید این مدل باشید. این کیبورد از استیل مقاوم زد آب و مقاوم در برابر فشار ساخته شده است که می تواند از دمای منفی 40 درجه تا مثبت 90 درجه را تحمل کند. قیمت کیبوردهای این شرکت بر اساس نوع ساخت از 400 تا 2200 دلار متغیر است.


آپتیموس ماکسیموس
قیمت: 2400 دلار

طراحی شده توسط استودیو لبداو طراحی شده و به صورت کامل قابلیت شخصی سازی را دارا است. این کیبورد طراحی ظاهری ساده ولی زیبایی دارد. کلیه دکمه ها کاملا تاریک هستند و. شما می توانید دکمه های مورد نظرتان را با ال ای دی رنگی روشن کنید. در سمت چپ این کیبورد نیز دکمه های کاملا مخصوصی وجود دارد که هرکدام به همراه آیکون مخصوص برنام مورد نظر شما است.


آپتیموس پاپیولاریس
قیمت: 2.554 دلار

این کیبورد توسط یک شرکت طراحی روسی ساخته شده است . شما می توانید تمامی دکمه های این کیبورد را شخصی سازی کنید و بر روی آن ها شکل خاص مورد نظرتان را نمایش دهید. این کیبورد از نظر زمان عکس العمل نیز خود یک رکورددار است و می تواند به سرعت فشرده شدن هر کیبورد را تشخیص دهد.


کیبورد حرفه ای هپی هکینگ
4400 دلار

کیبوردی ساخته شده توسط زیر مجموعه شرکت فوجیتسو، این کیبورد طراح کاملا خاص و منحصر به فردی دارد. شکل آن به شدت شبیه کیبوردهای قدیمی است و دکمه های آن به شکلی است که به نظر می آید سال ها از ان کیبورد استفاده می شده است. با این حا قیمت این کیبورد عطیقه نو بیش از 4000 دلار است.

عماد و یوسف بازدید : 7 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

سرگرمی های بسیار زیادی در دنیا وجود دارد و هر فردی به تعدادی از آن ها علاقه بسیار زیاد دارد اما برخی هستند که سرگرمی های عجیبی دارند.



برخی افراد هستند که سرگرمی هایی مجزا از دیگر مردم دارند و بیشتر باعث شگفتی هستند. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از این سرگرمی های غیر عادی که در نقاط مختلف دنیا وجود دارد.

گاو شدن


یکی از عجیبترین تفریحاتی که در دنیا وجود دارد و در عین ناباوری بسیاری آن را انجام می دهند تقلید صدای گاو است. این سرگرمی در منقطه ویسکانسین بسیار طرفدار دارد و سالانه مسابقه ای برای تعیین بهترین مقلد صدای گاو هم برگزار می شود. رواج این مسابقه بیشتر در منطقه های روستایی انگلستان است و مسابقات نیز با حضور گاوها برگزار می شود.

سوار شدن ترن هوایی


ترن هوایی یکی از وسیله های هیجان انگیزی است که می توان از آن به عنوان سرگرمی یاد کرد اما برای یک پیرمرد 78 ساله کمی خطرناک به نظر می رسد. یک پیرمرد 78 ساله که بهترین سرگرمی اش را سوار شدن در ترن هوایی می داند تا به حال 4000 هزار بار آن را امتحان کرده است. او به طور متوسط روزی 90 بار سوار ترن هوایی می شود.

جمع کردن شیشه شیر


شیشه های شیر شاید به تنهایی جذابیت نداشته باشد اما به مرور زمان و با تغییرهایی که در اندازه و ابعاد آن به وجود می آید برای افرادی که به جمع کردن آن علاقه دارند جذاب می شود. "پاول لوک" یکی از این کلکسیونرها است و تا به حال بیش از 10 هزار شیشه را جمع آوری کرده است.

آقای دوربینی


بیشتر افراد به بازیگری و دیده شدن در تلوزیون علاقه شدیدی دارند ولی عده ای راه های بسیار ساده را برای رسیدن به شهرت تلوزیونی انتخاب می کنند. "پاول یارو" یکی از افرادی است که علاقه بسیار زیادی در به نمایش درآمدن دارد. او در بیشتر مراسم های بزرگ و همچنین برنامه ها به عنوان سیاهی لشگر حضور دارد و همیشه در مقابل دوربین است

بازیگر نقش مرده


همانطور که گفتیم بازیگری یکی از آرزوهای برزگ افراد مختلف است اما راه بسیار سختی را باید طی کرد."چاک لمب" کسی است که ساده ترین روش را انتخاب کرد و به عنوان بازیگر نقش مرده ها فعالیت می کند. او بسیار خوب این نقش را بازی می کند به طوری که فیلم های کوتاهی از خودش در شبکه های اجتماعی به نمایش در آورده و میلیون ها بازدید داشته است.

عماد و یوسف بازدید : 6 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی و جدید برای بانو با لینک مستقیم

baraye banof دانلود فیلم برای بانو

 

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان : شهرام میراب اقدم

بازیگران : هوشنگ رادی پور ، کیانوش گرامی ، فرهناز منافی ظاهر ، بهزاد خدا ویسی ، غلامرضا اصلانی ، اسماعیل خان محمدی ، امیر جلیلی

 

خلاصه داستان : پس از فوت بانو همسرش دچار فراموشی شده و همواره بانو رو در کنار خود می پندارد نگرانی فرزندان وی باعث می شود پدر را به درخواست خودش به خانه سالمندان ببرند و …

 

—————————————-

دانلود فیلم ایرانی برای بانو

لینک مستقیم

عماد و یوسف بازدید : 10 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی و جدید گناهکاران با لینک مستقیم

gonahkaran دانلود فیلم گناهکاران

 

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان  : فرامرز قریبیان

بازیگران : بهاره کیان افشار ، فرامرز قریبیان ، رامبد جوان ، شقایق فراهانی ،  کورش تهامی ، هومن برق نورد ، محسن افشانی ، سام قریبیان ، نسرین مقانلو ، همایون ارشادی، رضا رویگری ، امید روحانی

خلاصه داستان : فیلم درباره دختری به نام مرجان فرازمند است که به طور مشکوکی به قتل می رسد و این قتل باعث باز شدن پای افرادی به این پرونده می شود که ..

-

—————————————-

دانلود فیلم ایرانی گناهکاران

لینک مستقیم

عماد و یوسف بازدید : 10 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی و جدید من کارگرم با لینک مستقیم

man kargaram   Copy دانلود فیلم من کارگرم

 

موضوع (ژانر) : کمدی 

محصول : ایرانی

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان : علی توحید پرست

بازیگران : مجید صالحی، مهران غفوریان، مسحن افشانی، مهران رجبی، بیتا سحرخیز

خلاصه داستان : صادق که یک کارگر ساده میباشد به همراه مادر و همسر پا به ماه خود در خانه ای استیجاری زندگی میکند . او با وجود و …

—————————————-

دانلود فیلم ایرانی من کارگرم

لینک مستقیم

———————————–

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 296
  • بازدید کلی : 818
  • کدهای اختصاصی

    تعبیر خواب آنلاین

    
  • انجمن
  • فال حافظ


    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    کد ذکر ایام هفته
  • ابزار صلوات
  • 
  • انجمن

  • کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پیچک