loading...
سایت تفریحی e-y
عماد و یوسف بازدید : 6 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی و جدید آخر خلاف با لینک مستقیم

khalaf دانلود فیلم آخر خلاف

 

 موضوع (ژانر) : کمدی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان  : مجتبی چراغعلی

بازیگران : حمید لولایی،  حدیث فولادوند،   رضا داوودنژاد،    بیژن بنفشه خواه و …

خلاصه داستان : داستان فیلم آخر خلاف  درباره پنج خلافکار است که باندی را تشکیل داده اند تا یک شجره‌نامه مومیایی را که جعل کرده‌اند، به فروش برسانند

-

———————————–

دانلود فیلم ایرانی آخر خلاف

لینک مستقیم

——————————

عماد و یوسف بازدید : 10 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

50488598784855630133 دانلود فیلم به خاطر پونه

 

 موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان  : هاتف علیمردانی

بازیگران : فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، ترلان پروانه، علی افشین راد، محمد ساربان، محمد کارت، نیره فراهانی و …

خلاصه داستان : مجید و پونه زوج میانسالی هستند که زندگی خوب و عاشقانه شان با بروز شک و تردید و مسئله اعتیاد، به ورطه سقوط کشیده می شود و…

—————————————-

دانلود فیلم ایرانی به خاطر پونه

لینک مستقیم

عماد و یوسف بازدید : 6 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
علت های کندی سرعت اینترنت ایران
 

شاید کلافه شدن در پشت شبکه اینترنت در ایران برای بسیاری از کاربران امری عادی باشد. اما کارشناسان حوزه اینترنت دلایل مختلفی را برای این کندی‌ها مطرح می‌کنند و راه حل‌هایی نیز ارائه می‌شود؛ راه حل‌هایی که سال‌ها در حال ارائه شدن است و کسی آن‌ها را تبدیل به واقعیت نمی‌کند. بسیاری از کارشناسان و شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات اینترنتی فعالیت دارند، یکی از دلایل کندی سرعت اینترنت در کشور را کمبود پهنای باند عنوان می‌کنند و بر این نکته تاکید دارند که واردات پهنای باند در انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت است و گویا قرار داد این انحصار پایانی ندارد.
 
دلیل اول انحصار واردات پهنای باند
 
در این رابطه یکی از اعظای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعتقاد دارد : مطالبه‌ی ما تامین و توزیع پهنای‌باند برای تبدیل بازار به یک بازار رقابتی است. برای حل این مشکل باید تامین پهنای باند در کشور را خصوصی سازی کرد.
 
به گفته خادمی در این رابطه شرکت زیرساخت ادعا می‌کند که توزیع پهنای باند را به شرکت‌های خصوصی واگذار کرده‌ است و دیگر نیازی به ورود بخش خصوصی نیست ولی باید تامین کننده‌ پهنای باند خصوصی شود تا مشکلات از بین برود.
 
وی مهم‌ترین مطالبه سازمان از دولت جدید را وضعیت پهنای باند مطرح کرد و گفت: انحصاری که به شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 85 اعطا شد؛ یک اشتباه بزرگ بود و اعتراض‌ افراد بسیاری را دربرگرفت.
 
البته نباید این موضوع را از قلم انداخت که شرکت ارتباطات زیرساخت در 100 روز اول کا دولت جدید افزایش 40 گیگابایتی پهنای باند را در دستور کار خود قرار داده بود. در این رابطه روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با رد هرگونه کم‌کاری از طرف زیرساخت برای تامین پهنای باند مطرح می‌کند: اینکه در رسانه‌ها گفته می‌شود زیرساخت توانایی لازم برای تهیه پهنای باند را ندارد به هیچ وجه درست نیست. اگر امروز پهنای باند کشور 82 گیگ است به خاطر این است که فقط در همین حد تقاضا وجود دارد.
 
البته این را هم نمی توان انتظار داشت که با برداشتن انحصار پهنای باند ناگهان شاهد شکست قیمت سرویس‌های اینترنتی باشیم. در این رابطه علی توسلی مدیر یک شرکت اینترنتی معتقد است : در صورتی که انحصار ورود پهنای باند که به شرکت ارتباطات زیرساخت واگذار شده، شکسته شود وضعیت ورود پهنای باند به کشور حالتی رقابتی را به خود می‌گیرد و باعث کاهش قیمت پهنای باند در کشور خواهد شد. البته این موضوع تنها 20 درصد روی قیمت نهایی که کاربران پرداخت می‌کنند تاثیر می‌گذارد.
 
دلیل دوم انحصار کابل‌های مسی
 
اما تنها پهنای باند عامل وضعیت آشفته اینترنت در کشور نیست. بسیاری از مدیران شرکت‌‎های خصوصی هنگامی که نام شرکت مخابرات را می‌شنوند، شروع به درد و دل می‌کنند.
 
علی اصغرکاظمی که در یک شرکت اینترنتی خصوصی کار می‌کند در این رابطه گفت: درواقع زیرساخت مسی کشور از گذشته توسط شرکت مخابرات تامین شده است. این شرکت در گذشته دولتی بود و وظیفه تامین زیرساخت کشور را به گردن داشت و نباید تبدیل به شرکتی خصوصی می‌شد. بعد از خصوصی شدن شرکت مخابرات، این اپراتور اقدام به ارائه خدمات اینترنتی در کشور کرد.

چون زیرساخت از قبل توسط خود مخابرات ایجاد شده بود قیمت سرویس‌های اینترنتی مخابرات در مقایسه با شرکت‌های خصوصی پایین‌تر درمی‌آید و رقابتی ناعادلانه ایجاد می‌کند. شرکت‌های خصوصی در مواقعی نیاز به مراجعه به شرکت مخابرات دارند و این موضوع سبب می‌شود که این شرکت در مواردی همکاری‌های لازم را انجام ندهد. برای مثال محدود شدن امکان توسعه پورت‌ها و وضعیت پهنای باند یکی از این مشکلات است که شرکت‌های خصوصی با مخابرات بر سر آن با مشکلاتی رو به رو هستند.
 
اما علی توسلی یکی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران راه حل رفع مشکل سیم مسی در کشور را اینگونه عنوان می‌کند: باید تعریفی در رابطه با نحوه استفاده از امکانات زیرساختی کشور تنظیم شود که درحال حاضر چنین چیزی وجود ندارد.
 
درصورتی که در بسیاری از کشورها چنین موضوعی در نظر گرفته شده است. وقتی سیم مسی تبدیل به یک وسیله عمومی شده و جایگزینی برای آن وجود ندارد باید تمامی افراد حق یکسان از استفاده آن را داشته باشند. قانون در رابطه با این موضوع ضعف دارد و با خصوصی شدن شرکت مخابرات عملا رقابتی ناعادلانه در رابطه با اینترنت در کشور به وجود آمده است.
 
عبدالحمید بیدختی‌نژاد که یکی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران است راه حل بهبود وضعیت اینترنت در کشور را اینگونه مطرح کرد : ورود بخش خصوصی به بحث وارد کردن پهنای باند در کشور می‌تواند باعث کاهش قیمت‌های سرویس‌های اینترنتی در کشو شود چراکه فضای تبدیل به فضای رقابتی می‌شود.
 
وی در ادامه به مشکل ارائه ندادن کابل‌های مسی اشاره کرد و افزود: وقتی که ما اپراتور انتقال نداریم و خود یک شرکت که زیرساختها را در دست دارد می‌خواهد سرویس‌های اینترنتی را ارائه کند، این مشکلات بوجود می‌آید. این موضوع را باید کلی بررسی کرد.
 
به گفته او باید سازمانی ایجاد شود که مزیت رقابتی را برای بعضی از شرکت‌ها که دارای زیرساخت‌های لازم هستند از بین ببرد زیرا شرکتی که خود زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده همیشه از سایرین از لحاظ قیمت و رقابت جلوتر است. پس دو اپراتور همسنگ برای ارائه سرویس مطرح نیست و درحقیقت یکی از اپراتورها قدرت بیشتری دارد و نتیجه این کار نیز مشخص است و طبیعتا شرکتی که زیرساخت در اختیارش است تمایل به حفظ انحصار خود در این زمینه دارد.
 
این عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تاکید کرد: برای بهبود وضعیت اینترنت در کشور باید اپراتورهایی که خدمات اینترنتی را به مشتریانشان ارائه می‌دهند، زیرساخت را بصورت مواد اولیه نداشته باشند. یعنی اگر زیرساخت پهنای باند را ارائه می‌کند، خودش فروش پهنای باند نداشته باشد یا مخابرات خود سرویس اینترنت پرسرعت را مستقیم به مردم ارائه نکند.
 
به گفته او اگر چنین اتفاق‌هایی در کشور رخ بدهد، بازار اینترنت تبدیل به یک بازار رقابتی می‌شود و مدیریت به دست بخش خصوصی می‌افتد. در حقیقت ما از لحاظ فنی مشکلی نداریم بلکه در سیاست‌گذاری دچار مشکل هستیم. اگر دولت به فکر باز کردن این بازار است باید با کارشناسی و حفظ حقوق همه‌ی بازیگران انحصار را از بین ببرد. با این روش‌ها وضعیت اینترنت در کشور بهبود پیدا می‌کند.
 
دلیل سوم کم فروشی اینترنتی
 
البته نباید این موضوع را فراموش کرد که در این بین بعضی از شرکت‌های خصوصی با اعمال ضریب اشتراک بالا روی پهنای باند ارائه شده به کاربران، باعث کاهش کیفیت سرویس‌ها می‌شوند.
 
در این رابطه بیدختی نژاد بهترین راه حل را در آگاه ساختن کاربران اینترنت می‌داند و اعتقاد دارد: ضریب اشتراک و مسائلی از این قبیل در تمام نقاط دنیا مطرح است. اگر مصوبات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات را برسی کنید، ضریب اشترک هر سرویس مشخص شده است مبحثی که باید در این بین به آن توجه کنیم بحث اطلاع رسانی و آگاهی مردم نسبت به حقوقشان است. اگر مردم از حقوق خود آگاه باشند با مراجعه به مراجع قضایی مربوط می‌توانند حق خودشان را احقاق کنند.
 
با تمام این حرف‌ها هنوز بسیاری از کاربران در کشور از سرعت پایین‌ اینترنت و قیمت بالای آن رنج می‌برند. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا دولت جدید کلیدی برای بازکردن در افزایش سرعت اینترنت در کشور دارد یا همانند دولت‌های گذشته این در همچنان بسته خواهد ماند.

عماد و یوسف بازدید : 11 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
ترفندی برای از بین بردن خش سی دی و دی وی دی
 
CD یا DVD مورد علاقه شما دیگر کار نمی‌کند؟ دستگاه صدای عجیبی از خود می‌دهد و یا مدت زیادی طول می‌کشد تا بتواند محتویات داخل آن را اجرا کند؟ یا ممکن است در سطح زیرین خش‌های زیادی مشاهده شود؟ در این حالت چاره چیست؟ آیا باید از خیر استفاده مجدد از CD یا DVD خود بگذرید یا راه بهتری نیز وجود دارد؟ در این ترفند قصد داریم با استفاده از یک روش جالب ، CD خش دار خود را نجات دهیم و آن را مجددأ قابل استفاده نماییم.


راه حل: برای پولیش کردن تنها به خمیردندان و یک دستمال نرم‌ احتیاج دارید کمی خمیردندان را روی دستمال و یا پارچه پخش کنید و سپس در حالت دایره‌ای صفحه خش‌دار را با دستمال پولیش کنید. باید تنها پس از چند حرکت بتوانید شاهد اولین نتایج باشید. هنگامی که خش‌ها از بین رفتند، CD را با آب بشورید و آنرا با دستمال یا پارچه‌ای که بدون کرک باشد پاک و خشک کنید.

اگر CD شما دوباره اجرا شد، بهتر است سریعا یک Backup آز آن تهیه کنید. اگر دارای یک Audio CD و یا فیلم DVD می‌باشید برای کپی کردن از برنامه مورد نظر خودتان استفاده کنید. برای سی‌دی و یا دی‌وی‌دی‌های فایلی، به شما نرم‌افزار Tool unstoppable Coper را معرفی می‌کنیم این نرم‌افزار این شانس را به شما می‌دهد که حتی در صورتی که مدیا به سختی قابل خواند باشد، فایل‌های خود را نجات دهید.

عماد و یوسف بازدید : 8 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
یک معمار ایتالیایی با ذوق یک بالون فوق العاده به شکل کشتی طراحی کرده است که حتی می‌تواند پرواز هم نماید.گفتنی است، این طراح برای ساخت این کشتی از چوب استفاده کرده و برای اتصال بخش‌های مختلف کشتی خود به بادبان‌ها از نایلون استفاده کرده است.

ساخت نخستین کشتی پرنده غول آسا در جهان (عکس)

بررسی ‌ها نشان می‌دهند، این کشتی‌های پرنده ابعادی در حدود ۲۰ الی ۵۰ گرم دارند و بر اساس خاصیت آیرودینامیکی و قوانین فیزیک جنبشی می‌تواند تا مسافتی درهوا پرواز نماید.طراح این کشتی پرنده تا به حال ۲۰۰ نمونه از این قایق‌های پرنده زیبا را ساخته است.

ساخت نخستین کشتی پرنده غول آسا در جهان (عکس)

او هدف ازساخت این فیلم را شباهت این طرح به انیمیشن‌های علمی تخیلی کودکان نام برده است.لازم به ذکر است، در ساخت این کشتیهای پرنده هیچ موتور تأمین کنندهٔ انرژی وجود ندارد و تنها وزن کم و استفاده درست از قوانین علم فیزیک سبب پرواز آن در هوا می‌شود.کار این هنرمند در دنیا طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

 

ساخت نخستین کشتی پرنده غول آسا در جهان (عکس)

عماد و یوسف بازدید : 8 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

گل، هویت بهار است. و بهار آیینه ی قیامت. در این آیینه خود را تماشا کنیم . . .
سیزده بدرتون مبارک

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

با سلام
کلاسهای آموزشی سبزه گره زنی آغاز شد !
گره ازدواج
گره کنکور
گره جدایی !
گره ملوانی !
دوبل گره !
گره کور !
با تضمین بروارده شدن آرزو !
(گارانتی تا سیزده سال بعد !)

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟
قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده !

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

الهی قربونت برم که مثل سبزه عید میمونی !
ایشالا تو سیزده بدر اینقدر گره بزننت که دیگه باز نشی !!

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

سبزه رو از سفره بگیر / ماهی را با خودت بیار
وقتشه بیرون بزنیم / سیزدهمین روز بهار

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

رو پیچ و تاب سبز سبزه ی عید
گره از بخت ما هم کور تر شد
دروغ سیزده هر ساله ی ما
عجب عیدی به نیکویی بسر شد !

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 

امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی، قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان، سکه اش برکت عمرتان،سبزیش طراوت و شادابی دلتان، ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد سیزده بدر مبارک.

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

باز هم سیزده سال نو از راه رسید
باز هم شادی و سر زندگی از راه رسید
آنــجا که شــمایید اگر ابــری نیــست
تندی بپرید بیرون که اصلا جا نیست
سیزده به در سال ۹۳ تون به شادی

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

نمی دانم آرزویت چیست!
اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره می زنم.
(سیزده بدر، روز آرزوهایت باد)

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

و تو میروی، بی من، که گره بزنی، سبزه ی تمام خاطره هامان را و دور کنی از خودت، تمام مرا…!
 سیزده فرصت خوبی است برای دور کردن نحسی!
“سیزبدرتون مبارک”

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

سیزدتون بدر،
دشمناتون دربدر،
رفقاتون گل به سر،
خوشیهاتون صد برابر.

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

با آرزوی داشتن ۱۳ بدری شاد و مفرح و رسیدن به مراد دلتون به دلیل عدم تناسب وسعت مراتع کشور با آمار مجردها، عاجزانه از متاهلین گرامی تقاضامندیم از گره زدن سبزه ها جدا” خودداری فرمایند.

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

تو رو خدا فردا جایی قرار نزار میخوام سیزده رو فقط با تو باشم
آخه بدون تو اصلا صفا نداره
اینم از دروغ سیزده من

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

با سلام و عرض تبریک سال نو
باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم !
لطفا سبزه ها را به نییت یکی دیگه گره بزن !!!

اس ام اس سیزده بدر برای عید نوروز 93

 متن تبریک سیزده بدر

١٣ تا بدی ١٣ تا بلا ١٣ تا زشتی ١٣ تا نحسی
١٣ تا غصه ١٣ تا ناکامی ١٣ تا مریضی از وجودتون دور بشه
و درعوض ۱۳۹۳ دونه شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار
تقدیم وجودتون سیزده بدر مبارک . . .

عماد و یوسف بازدید : 10 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

شعر طنز / آهای چهار شنبه سوری!

 مش اصغر توی چادر دیدنی شد................پی قاشق زنی شد

که باشد استتار اینجا ضروری! ................آهای چهارشنبه سوری!

یکی از جیغ و داد اهل کوچه................. کند دندان قروچه

بگوید: داد از این حد بی شعوری!............... آهای چارشنبه سوری!

بر اعصــــــابش زند یکریز .............تقّه هیاهــــــــوی ترقّه

ندارد بیش از این تاب صبــوری ................آهای چارشنبه سوری!

مقصــر من نمی گویم تـو هستی............ ولی از بمب دستی

چه چشمانی که شد محکوم کوری..................... آهای چارشنبه سوری!

امید است اینکه با شادی معقول............. همه خوشحال و شنگول

کنیم از شیوه‌ی این عده دوری ................آهای چارشنبه سوری

رسیدی و پر از شادی و شوری................... آهای چارشنبه سوری!

شنیدم با جوانان جفت و جوری.................. آهای چارشنبه سوری!

بساط «سرخی تــو، زردی من»................... سر هر کوی وبرزن

تو هم چون مردمــان غرق سروری............... آهای چارشنبه سوری!!!

عماد و یوسف بازدید : 11 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

جوک های جدید و خنده دار (11)

     به مامانم میگم موهام میریزه،میگه کمتر برو اینترنت !!!
    خواستم بگم اگه دردی،مرضی،سرطانی چیزی دارین بگین از مامانم بپرسم دلیلش چیه !!

 

جوک های جدید و خنده دار

    تنبلی بد دردیه...
    یک ساعت پیش یه آلو خوردم، هستش هنوز تو دهنمه
    حال ندارم برم بندازم سطل آشغال
    کسی می دونه چند ساعت طول می کشه تا با بزاق دهن تجزیه بشه؟

جوک های جدید و خنده دار

    بعد از مدّت ها امروز یه چی خریدم که روش نوشته بود
    Made in iran!!!
    چند بار چشامو مالیدم تا مطمئن شم اشتباه نخوندم!!!
    .
    .
بغض چنگ انداخته تو گلوم! خدایا شُکرت! بالأخره ما تا جایی پیشرفت کردیم که تونستیم به " تکنولوژی پیچیده ی سیم ظرفشویی" دست پیدا کنیم!

جوک های جدید و خنده دار

    حالم اینقد خرابه که دارم جاستین رو با مجید خراطها باهم گوش میدم
    *******أصــــن یــــه وضــــیـــــه*********

جوک های جدید و خنده دار

    خواهرزادم کلاس اوله تکلیفشون اینه از ۱ تا ۹۰ بنویسن، حالا این خواهرزاده ما یه عدد مینویسه درازمیکشه یه غلت میزنه یه عدد دیگه یه کارتون می بینه یکی دیگه گرسنه میشه. میگم دایی اینجوری تا صبم تموم نمیشه میگه
    خسته ام میفهمی... خسته!

جوک های جدید و خنده دار

    دیدی درد نداشت؟
  جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه
    یعنی اون همه اشک ماله شوق بوده
 

جوک های جدید و خنده دار

   یعنی اعتماد به نفس بعضیا رو اگه صندوق صدقات داشت الان بانک مرکزی بود

جوک های جدید و خنده دار

    یکی ازتفریحاتم اینه که توی میهمانی های رسمی به دوستانی روبه رویم پیام میفرستم :شلوارت پارست !!
 امتحان کنیدطرف حداقل پنج کیلوکم ﻣﻴﮑﻨﻪ

جوک های جدید و خنده دار

یه سوال فنی…به بچه ی جوجه تیغی چی میگن؟
جوجه جوجه تیغی؟توله جوجه تیغی؟جوجه تیغاله(گوساله،بزغاله…) !

جوک های جدید و خنده دار

خداییش خیلی حال میده ها
فامیلیت صالح باشه
بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل
ملت دچار خود درگیری میشن !

جوک های جدید و خنده دار

دقت کردین اونایی که میخوان برن دندون پزشکی
۶-۷ برابر از قبل بیشتر مسواک میزنن که نشون بدن دندوناشون تمیزه !؟

جوک های جدید و خنده دار

فقط یه ایرانیه که وقتی دنبال یه روش برای کاهش وزن میگرده
میپرسه چی بخورم که لاغر شم؟
برای لاغر شدن هم میخواد بخوره!

جوک های جدید و خنده دار

من وقتی چهار سالم بود؛
از جلو دبیرستانا دخترانه که رد میشدم دخترا برام غش میکردن!
البته الانم اگه رد میشم غش میکننآ، ولی از خنده!!

جوک های جدید و خنده دار

من و بابام رفته بودیم مهمونی، حوصله م سر رفت بهش مسج دادم”بابا پاشو بریم”.
وسط صحبتش بود گوشیشو برداشت همه هم منتظر بودن که صحبتشو ادامه بده ،
بلند گفت :عه تویی؟ باشه باباجان الان میریم!

عماد و یوسف بازدید : 24 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب

خلاقیت با تا کردن هنرمندانه ورق های کتاب !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

 

ینی برای همه چی اینقدر ابتکار به خرج بدن دنیا گلستون میشه ! 

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

محصول جدید اپل :))

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

ابتکار در چراغ راهنمایی و رانندگی !

آدم دوس داره قوانین رو رعایت کنه !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

هرچی گرم شده بود الان میپره !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

همیشه تنها   : |

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

بخشی از چت بیشرمانه دو گربه !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

شکار صحنه !

  عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

تا حالا از نزدیک توربین های بادی رو دیده بودین !؟

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

سگ تو حلقت به روایت تصویر !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

تله آدم ، ساخت موش !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

کی گفته لباس برای افراد عریض وجود نداره !؟

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

طرح مبتکرانه صندلی

خیلی حال میده !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

آدم دست خودش نیست

موبایل خیلی مهمه !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

رقص میله در پارکینگ پارتی ! توسط یه ماشین خیلی خراب !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

اولین غیر خالی بندی در هند !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

صبر کنید ! فرار نکنید ! ایشون همون کامرون دیاز هستن

فقط دندوناشون رو حذف شده !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

اوف ! ینی حتی خانومها هم نمیتونن این ماشین رو چپ کنن ! :D

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

بیاین بریم برف بازی !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

کنترل سفارشی شده برای مادر بزرگ و پدر بزرگ !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

آموزش نحوه صحیح دستشویی به یک سگ نفهم ! :D

 

جان من بخور دیگه

من به هر کسی موز تعارف نمیکنم !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

 این دفه رو میبخشم

دیگه تکرار نشه ! 

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

 پرسینگ ! pressing

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

شکار صحنه 

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

 یه شبانه روز طول میکشه تا برسی به تهش !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

 کتابِ   چطور کتاب بخوانیم !

 

 

 یکی از روشهای عرضه سادیسم !

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

این هم یک روش دیگه ! 

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

 

عکس های خنده دار و طنز از نوشته های جالب (73)

عماد و یوسف بازدید : 4 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
ظاهرا هواپیمای حامل کاروان استقلال در فرودگاه قدیمی فرود آمده و به همین دلیل بلافاصله پس از فرود هواپیما و ورود به خاک اوکراین، از تمامی اعضای کاروان استقلال انگشت نگاری شده و مسئولان استقلال نیز بدون مخالفت به این قضیه تن در داده اند.
مخفی کاری استقلال از یک آبروریزی بزرگ
گروه ورزشی ؛ سفر استقلال به اوکراین جهت برگزاری دیدار دوستانه با تیم دینامو کیف با یک آبروریزی بزرگ همراه شد که البته مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا رسانه‌ای نشود و مجبور نباشند تا بابت این اتفاق عجیب به رسانه ها و البته مسئولان پاسخگو باشند.

به گزارش افکارنیوز؛ شنیده می شود استقلالی ها به هنگام حضور در کشور اوکراین و فرود هواپیمایشان در این کشور با انگشت نگاری مواجه شدند. ظاهرا در محل اسکان آبی پوشان در اکراین دو فرودگاه وجود دارد. فرودگاهی قدیمی، بدون امکانات و محقر که میزبان مسافران کشورهایی چون افغانستان، پاکستان، بوتان و کشورهایی از این دست است که به محض ورود هواپیماهای مختلف از مسافران آن انگشت نگاری می شود.

فرودگاه دیگر نیز که مدرن تر، به روزتر و باامکانات تر است، برای مسافران سایر کشورها به ویژه اروپایی ها در نظر گرفته شده و میزبان مسافران سایر کشورهایی است که اثری از انگشت نگاری از آن وجود ندارد.

ظاهرا هواپیمای حامل کاروان استقلال در فرودگاه قدیمی فرود آمده و به همین دلیل بلافاصله پس از فرود هواپیما و ورود به خاک اوکراین، از تمامی اعضای کاروان استقلال انگشت نگاری شده و مسئولان استقلال نیز بدون مخالفت به این قضیه تن در داده اند. موضوعی که البته با تلاش باشگاه استقلال رسانه ای نشده و مسئولان این باشگاه نیز در مورد آن اظهار نظر شفافی نداشته اند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 320
  • بازدید کلی : 842
  • کدهای اختصاصی

    تعبیر خواب آنلاین

    
  • انجمن
  • فال حافظ


    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    کد ذکر ایام هفته
  • ابزار صلوات
  • 
  • انجمن

  • کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پیچک